Соціально-психологічний тренінг "Сила духу"

Наукові наробки фахівців науково-дослідної лабораторії екстремальної та кризової психології Національного університету цивільного захисту України використовують і впроваджують у своїй професійній діяльності чергові диспетчери служби екстреного виклику «101», «112»  Головного управління ДСНСУкраїни в Харківській області.

Програма тренінгу розрахована на оволодіння навичками саморегуляції психічного стану, зняття психічного напруження за допомогою релаксаційних вправ, а також розвиток та удосконалення індивідуальних якостей, сприяє підвищенню рівня професійної діяльності.

Категорія осіб, на яку зорієнтований тренінг: фахівці диспетчерської служби «112» та різних колл-центрів.

Термін проведення тренінгу: повна програма тренінгу розрахована на 1 робочий день (10 годин поспіль).

Місце проведення занять: кімната психологічного розвантаження, навчальний клас, тренінговий зал.

Кількість учасників тренінгу на одного ведучого – не більше 6 чоловік.

Особливості тренінгового процесу: деякі вправи просто виконуються учасниками тренінгової групи та не обговорюються, якщо в них не виникає бажання зробити це.

 

Головна мета тренінгу направлена на формування психологічної стійкості, на розвиток особистої професійної комунікації саме оперативного чергового служби «101», «112», який весь робочий день перебуває на телефонному зв’язку із громадянами. Саме оперативний черговий повинен миттєво прийняти єдине вірне рішення, щоб якнайшвидше допомогти людині, яка опинилася у надзвичайній ситуації. Крім цього чергові диспетчери знаходяться у замкненому просторі, їх робота досить монотонна та має велике емоційне навантаження.

Диспетчер «101», «112» має розмову і з людиною, яка може бути доведена до суїцидального вчинку, з людиною, яка  стала свідком ДТП і не знає як діяти, з людиною,  у квартирі якої загорілася електрична мережа, з людиною, яка вперше приїхала до Харкова і не може зорієнтуватися та знайти потрібну адресу та багато  іншого. Саме вправи, які закладено у тренінг „Сила духу”, допомагають фахівцям  служби «101», «112» знайти спільну мову та порозумітися з абонентом та залишитися при  цьому спокійним, розсудливим та емоційно не завантаженим.

На прохання керівництва Головного управління МНС України в Харківській області фахівці лабораторії проводять заняття з персоналом служби екстреного виклику «112» у вигляді соціально-психологічного тренінгу:

Ключові слова: 

Також можна переглянути